5 Ekim 2013 Cumartesi

GÜMÜŞ BROŞ TASARIMLARIM_ SILVER BROOCHES

Nişantaşı'nda LCC Stilistlik kursuna giderken hocalarım takı tasarımlarımın iyi olduğunu geliştirmek istersem bi kursa gitmemi tavsiye ettiler. Ben bir kurs canavarı olarak, bu öneriye hiç soğuk bakmadım. Tasarım kursundaki arkadaşımı yardımı ile çizimlerimi Tamer Kızılağaç' a gösterim ve onun atölyesine katıldım. 4 ay süresince Tamer Bey'in atölyesinde broş tasarımlarımdan üç adetini mum kalıp çıkartarak oluşturdum.
Broş tasarımlarım kadın figürlerinden oluşmaktadır. Biri hariç diğerlerinde yarı değerli taş kullandım. Broşların yapım aşaması, ellerinizde şekil bulması; üç boyutlu şekil vermek, törpülemek çok zevkli ve öğretici bir süreçti.




925 ayar gümüş broş, akik taşı


 925 ayar gümüş broş, lapus lazuli
 

925 ayar gümüş broş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder